piątek, 3 stycznia 2020

5

Wiem że ktoś z was zamieszczał tą dietę na swoim blogu. Postanowiłam z niej skorzystać i od jutra zaczynam. Mam nadzieję że osoba która ją wstawiła nie będzie na mnie zła za "kopiowanie"? XD
Przepraszam także że nie pamiętam z jakiego bloga ona pochodzi, lecz już trochę czasu miałam ją w zdjęciach na telefonie i dzisiaj przypadkowo się na nią natknęłam.
Myślę że dam radę i wytrwam. Może nie przez cały miesiąc będą idealne bilanse, lecz będę się starać i nie poddam się po jednym zawalonym dniu. Trzeba wziąć się wreszcie w garść i coś ze sobą zrobić! Do jutra :***

3 komentarze:

  1. Polecam tę dietę, jest naprawdę fajna :)
    Www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilanse całkiem spoko. Dawaj znać jak Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spoko wygląda ta dieta, obyś dała radę :)

    OdpowiedzUsuń