sobota, 4 stycznia 2020

6) RSGD day 1

Hejka!
Dzisiaj pierwszy dzień diety. Odkryłam sposób na "zmniejszenie głodu", czyli tak naprawdę oszukanie własnej głowy, który u mnie działa. Wystarczy po prostu... ZAŁOŻYĆ JEANSY?
Tak, nie wiem czemu u mnie to działa, lecz jeśli założę te spodnie, a do tego zrobię sobie makijaż to odechciewa mi się jeść. A przynajmniej jeść w dużych ilościach. Może po prostu kojarzy mi się to z wyjściem na miasto gdzie nie jem tyle ile w domu.
Niby głupie, ale jak coś jest głupie i działa to tak naprawdę nie jest głupie ;)

BILANS:
- chleb z masłem orzechowym
-banan
-jogurt naturalny
-skyr brzoskwiniowy
-naleśnik
-pomidorki koktajlowe
-papryka
-0,5 grejpfruta

874/900

Zdecydowanie muszę jeść więcej warzyw. Powoli będę się do tego przyzwyczajać, bo jednak po świętach, gdzie była masa słodyczy mój mózg cały czas błaga o cukier. Z tego powodu dzisiaj taki dosyć słodki dzień.
Do jutra :***
Kocham tą piosenkę <3<3<3

5 komentarzy:

  1. Popieram, co głupie a działa nie jest głupie
    Ja na głodek zawsze pije dużo wody

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam zupy jarzynowe (można takie kupić z hortexu gotowe w 15 min) super sprawa i masz tam sporo warzyw i mało kcal :)
    Super bilans, oby tak dalej :)
    Www.koktajlowasdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To straszne uczucie jak organizm odzwyczaja się od większej niż zazwyczaj dawki cukru. Ale mija, nawet szybciej niż myślimy :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie chwyty dozwolone, nawet te z jeansami. :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za warzywami i akurat wolałabym jeść więcej mięsa...

    OdpowiedzUsuń