środa, 8 kwietnia 2020

🌷🌸6🌸🌷

BILANS:
Śniadanie: serek wiejski, pomidor
Przekąska: jabłko, żelki, ciasto drożdżowe
Obiad: ziemniaki, pieczony kurczak, babka marmurkowa
Razem: 1000 kcal
Aktywność: 10 tys kroków

Nie wiem co się dzisiaj ze mną stało, że taki dzień ciast xD
Na szczęście zmieściłam się w limicie :)
Dzisiaj ważenie i waga pokazała 61 kg. Miało być 60 kg, ale winę za to że jest inaczej ponoszę tylko i wyłącznie JA. Teraz trzymam się diety i (póki co) nie mam napadów. Otoczyłam się thinspo że tak powiem xDD Zainstalowałam sobie tumblera, na pintereście wyświetlają mi się piny z thinspo, a na youtube filmiki o odchudzaniu, utracie wagi lub pokazach mody. Więc chcąc nie chcąc cały czas jestem zmotywowana.
Staram się do 20 kwietnia o wagę 59 kg. Jest to osiągalne więc dam radę!
Oglądałam dzisiaj filmik o pewnej metodzie- tak naprawdę na wszystko. Zasada 10 minut. Można to zastosować do ćwiczeń, uczenia się, pisania książki, sprzątania lub czegokolwiek innego.
Tutaj wstawiam wam filmik;)
Myślę żeby zastosować tą metodę do medytacji z rana, nauki języków i do czytania. Niby lubię czytać, ale są takie dni kiedy dosłownie nic się nie chce. A po tych 10 minutach mogę stwierdzić że było to za mało czasu i go przedłużę.

To tyle na dzisiaj. Wasze blogi odwiedzę jutro, bo jestem tak zmęczona, że marzę tylko o tym by się umyć i położyć spać. Do jutra kochane:***

P.S. Dziękuję też za wszystkie komentarze. One także są dla mnie ogromną motywacją <3

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tumblera są tam takie wspaniały thinspiracje, chociaż też nienawidzę go za to, że usunął mi już całkiem sprawnie rozwijający się profil.
    Jakie dajesz hashtagi na pintereście? Mi nie wyświetlają się tam za bardzo zdjęcia thinspo, zazwyczaj zwykłe fit, co mnie nie bardzo motywuje. Mam wrażenie jakby tam był jakiś filtr przez co nie mogę znaleźć tego czego szukam.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa metoda, myśle ze do przetestowania z ćwiczeniami i nauka języków. Od jakiej wagi startowałas?

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunęli mi ostatnio konto eh Chyba znów założę, bo lubie przeglądać memy o ed xd Na pintereście mi się nie pokazują rzeczy związane z ed :< Kiedyś z łatwością można było znaleźć trigerrujące treści. Trzymaj się oby waga spadała :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba też wrócę do youtube i thinspirujacych filmów bo już patrzeć nie mogę na siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam ten filmik i naprawdę zaintrygowała mnie ta metoda. Muszę się zastanowić do czego chcę ją zastosować i wdrożyć ją w życie.
    Proszę, zdradź mi jak udaje ci się zrobić tyle kroków siedząc cały czas w domu.
    ~Mirabelle
    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój cel 59kg jest bardzo realny. I wierzę, że ci się uda. Ja właśnie mam straszny problem, żeby się do czegoś przymusić, więc może ta metoda mi pomoże. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń