środa, 1 kwietnia 2020

🌷🌸1🌸🌷

No to zaczynamy kwiecień!
Cele na ten miesiąc:
-Przeczytać minimum 4 książki
-częściej rysować
Cele odnośnie wagi:
Do 8 kwietnia- 60 kg
Do 20 kwietnia- 59 kg
Do 30 kwietnia- 58 kg

BILANS:
-bawarka
-2 tosty z serem+pomidor
-banan
-leniwe
-jabłko
-bigos+bułka
Razem: 1250/1250 kcal

Chciałam wam bardzo podziękować za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem <3
Dzisiaj nie działo się nic ciekawego. Lekcje przez kamerkę, trochę posprzątałam szafę, trochę czytałam itp.
Wstawiam tu więc tylko thinspo i do jutra:***

 To nie jest thinspo, ale jest bardzo prawdziwe😂




5 komentarzy:

  1. Twoje sukcesy (z poprzedniego posta) zmotywowały mnie do podjęcia wyzwania z tamtą youtuberką :)) Jesteś świetną inspiracją, tak trzymaj ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie - goals *-*
    Trzymaj się mała, na pewno dasz radę!
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny bilans, a cele bardzo realne. Mega podoba mi się ta grafika, jest zabawna, ale ironicznie prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji celów! :) Super bilans ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, trzymam kciuki za cele!
    Propo ksiazek empik udostepnil darmowa apke i tam 11 tys ksiazek za darmo, tylko niestety do czytania online, ja juz przeczytalam 9 po nocach :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń