wtorek, 4 lutego 2020

63,8 kg

Dzisiejszy dzień w szkole był całkiem w porządku. Z rana 2h wfu na którym był skok wzwyż. Skoczyłam 1,40 m , nie wiem czy to dużo czy mało ale jak na mnie to i tak bardzo dobrze :)
Moja koleżanka z klasy załatwiła od innej koleżanki książkę 50 twarzy Greya XD Mamy zamiar zakryć czymś okładkę i czytać to na przerwach, by trochę się pośmiać i odmóżdżyć (przyda się to zwłaszcza po 2h matematyki).

BILANS:
- bawarka
- tortilla z łososiem i warzywami
- kanapka z serkiem i pomidorem
- napój isotonic
- mieszanka kaszy natural mix
- roszponka
- banan
- kaszka manna
Razem: 1250 kcal
Kroki: 7100
Czas spędzony na telefonie: 4,5h

Ahh ten telefon. Może to nadal dużo, lecz i tak o połowę mniej niż zwykle ;)

Znalezione obrazy dla zapytania: natural mix biedronka"
Znalezione obrazy dla zapytania: natural mix biedronka"Odkryłam ostatnio w biedronce różne mieszanki kasza lub ryż z dodatkami i powiem wam że jest to dobre rozwiązanie na szybki obiad, zwłaszcza gdy nie jecie mięsa lub staracie się je ograniczać. Można zrobić to w 15 minut, a jedna torebka ma ok. 350 kcal.





Korci mnie żeby coś jeszcze zjeść, ale NIE! Trzeba z tym walczyć.
Kończę teraz odrabiać lekcje i lecę przeglądać wasze blogi.
Do jutra:***

Ta piosenka to cudo. Tyle na jej temat xd




1 komentarz:

  1. Miłego czytania Greya :D Oby Was nikt nie przyłapał haha.
    Fajnie, że wstawiasz pod bilansem czas spędzony na telefonie. Nie ważne, że 4,5 godziny na nim spędziłaś. Ważne, że to miej niż wcześniej i że starasz się ciągle ten czas ograniczać.
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń