piątek, 20 marca 2020

✽❋4❋✽

Dzisiaj już było dobrze, tak jak myślałam że będzie :)

ŚNIADANIE
Sałatka z fetą i 2 grzanki z chleba tostowego


2ŚNIADANIE
jogurt z bananem

OBIAD
 ryż z sosem mięsnym

KOLACJA
6 placuszków bananowych, jogurt o smaku jabłka i cynamonu

Razem: 1460 kcal

Aktywność: 
-6,5 tys kroków
-45 minut ćwiczeń z wyzwania (kto nie wie o co chodzi to
pisałam o tym w poście nr. 2 ;)

Te ćwiczenia naprawdę mnie wykończyły, ale byłam z siebie mega dumna po ich ukończeniu.
Spacerowałam sobie dzisiaj godzinkę po lesie. Bardzo lubię tam chodzić, a teraz kiedy mamy w Polsce wirusa, to jest to jedno z niewielu miejsc gdzie moja mama puszcza mnie bez narzekania. Podczas tego wolnego poczułam się trochę jak małe dziecko:') Cała moja rodzina potrafi siedzieć w domu, a tylko ja cały czas muszę coś robić, chodzić na spacery, biegać, ćwiczyć, COKOLWIEK.
Naprawdę źle się czuję jak tak tylko siedzę. Ale to chyba dobrze? Przynajmniej dla mojej sylwetki.


Ostatnio zakochałam się jeszcze bardziej w gitarze elektrycznej, a wszystko dzięki takim filmikom <3
Do jutra :***

4 komentarze:

  1. Apetyczne posiłki :) Grasz na gitarze elektrycznej? Czy po prostu lubisz słuchać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grałam na elektryku 2 czy 3 razy, lecz niestety nie była to moja gitara. W przyszłości mam zamiar kupić sobie jakąś odjazdową i na niej wymiatać;)

      Usuń
  2. Ach, kocham grać na elektryku <3 Gratuluję takiej ilości ćwiczeń :*
    Pytałaś u mnie jakie anime oglądam. Obecnie jest to Kimetsu no Yaiba.
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje śniadanie wygląda WSPANIALE <3

    OdpowiedzUsuń