środa, 18 marca 2020

✽❋2❋✽

A więc dzisiaj postanowiłam dodać zdjęcia tego co jem, no oprócz obiadu. Jem obiad z rodziną, więc gdybym nagle zaczęła robić zdjęcia talerza przy stole to mogłoby to wyglądać trochę dziwnie😂

ŚNIADANIE
owsianka z bananem

2 ŚNIADANIE
1,5 kanapki z twarożkiem z rzodkiewką

OBIAD- zapiekanka makaronowa
Razem: 1450 kcal

Zaczęłam także challange youtuberki Chloe Ting- 14 dni ćwiczeń
https://www.chloeting.com/program/2019/two-weeks-shred-challenge.html
Tak więc dzisiejsza aktywność to 25 min ćwiczeń i 30 min jazdy na rolkach.

No i kolejny dzień robienia zadań do szkoły. 20 zadań z chemii, 6 z polskiego itd.... Dużo tego wszystkiego. Masakra, już wolałabym wrócić do tej szkoły XD Ja naprawdę zaczynam tęsknić  (to nie jest normalne w moim przypadku).
To tyle na dzisiaj. Do jutra:***

2 komentarze:

  1. Bardzo spoko jedzenie az narobilas mi ochoty na twarozek z rzodkiewka❤
    Wiadomo siedzenie w domu moze wykonczyc aleto wszystko dla naszego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że dodajesz zdjęcia, te kanapki z twarożkiem...mm ;) kocham twarożek :D i piąteczka z tą zapiekanką makaronową, też miałam :D ja chyba też wolę iść już do szkoły niż męczyć się z tymi zadaniami xd

    OdpowiedzUsuń