niedziela, 15 marca 2020

Koronaferie czas zacząć!

Nie mam zamiaru zmarnować tego czasu. A przynajmniej nie pod względem diety (tak jak zmarnowałam ostatnie dni).
Jedyne co, jak do tej pory, mi dobrze idzie to czytanie książek. Przeczytałam "Sapiens" oraz "Człowiek o 24 twarzach". Obie książki są świetne i choć człowieka o 24 twarzach czytało mi się zdecydowanie szybciej i lżej, też dlatego że jest to psychologia, no i nie ma w niej tyle wiedzy historycznej (w szkole historii nienawidzę, ale tu była całkiem spoko), to Sapiens też było genialne :)
A teraz przedstawiam Wam moje plany na ten czas:
1. Przeczytać minimum 3 książki
2. Pouczyć się do szkoły (głównie chemia i geografia, ale z reszty przedmiotów też)
3. Obejrzeć do końca serial 'Shadowhunters'
4. Obejrzeć do końca Naruto (1 seria)
5. Uczyć się języków (angielski, rosyjski, koreański)
6. Ćwiczyć grę na gitarze
7. Schudnąć do 59 kg
8. Codziennie ćwiczyć, tańczyć, cokolwiek robić by być aktywną
9. Codziennie pisać na blogu
10. Częściej zaglądać na wasze blogi

No trzeba się czymś zająć, by nie myśleć przez ten czas siedzenia w domu o jedzeniu.
Plus jest tego taki, że ludzie powykupowali makarony, ryż itd. I co zostało w sklepach? WARZYWA!
Jeszcze nigdy nie widziałam by moja lodówka była tak zielona XD
Zabieram się teraz za oglądanie serialu i picie zielonej herbatki, a wieczorem wstawię bilans i przejrzę wasze blogi ;)
Do jutra, trzymajcie się zdrowo :***

2 komentarze:

  1. Ale masz fajną wagę przy swoim wzroście, zazdroszczę :) u mnie warzywa też wykupione haha ;)

    Zapraszam Cię do siebie :
    lubiebycglodna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o książki, to też zamierzam łyknąć Sapiensa. :) Grę na gitarze polecam rozpisać na cele, ja tak robię z wiolonczelą. Wtedy każde ćwiczenie jakoś łatwiej idzie, nawet jak bywa monotonne. Punkt 9 mega, dziękuję, że to napisałaś. W końcu ktoś kto rozumie systematyczność pisania na blogu! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń