poniedziałek, 23 marca 2020

✽❋7❋✽

Kalorie: 1350
Aktywność: 35 min ćwiczeń i 4,5 tys kroków
Dzisiaj pierwszy dzień okresu.
Byłam zła na wszystko i wszystkich (łącznie z samą sobą).
Ze szkoły znowu zadane mnóstwo z czego niewiele rozumiem. Jestem słuchowcem i takie czytanie z podręcznika bez wytłumaczenia przez nauczyciela daje bardzo mało.
Jedyne co mi wychodzi to ćwiczenie (może dlatego że nie jest to narzucone przez szkołę?)
Przez pół dnia moje oczy były opuchnięte od płaczu.
Może jutro będzie lepiej...

4 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo cię rozumiem z nauką. A z czym dokładnie masz problem ? Bo jak coś z chemią albo biologią to może byłabym w stanie coś tam pomóc, chociaż szczerze to nie mam zdolności w przekazywaniu wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety najbardziej mam problemy z polskim i historią, ale dziękuję za dobre chęci:*

      Usuń
  2. Ja za to jestem wzrokowce, więc samo słuchanie wykładów nic mi nie daje, za to najbardziej efektywna jest samodzielna nauka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnego masz tego bloga pod względem kolorystycznym, ale kwiatki są mega nieczytelne. :) U mnie też najlepiej się sprawdza samodzielna nauka i rozpisanie wszystkiego po kawałku na części.

    OdpowiedzUsuń