poniedziałek, 30 marca 2020

✽❋13❋✽

BILANS:
- serek wiejski
- banan
- bułka z serem i ketchupem
- kopytka z sosem a'la potrawka
- mandarynka
- 3 marchewki
- owsianka z jabłkiem i cynamonem
Razem: 1400/ 1450

Aktywność:
-33 min ćwiczeń
- 5 tys kroków

Od dzisiaj zaczęły się lekcje przez kamerkę. Na matmie nie mogłam się połączyć i muszę sama nadrabiać cały temat :')
Tak po za tym to nic ciekawego się nie dzieje. Już nawet czasami mam napady smutku od tej kwarantanny. Dobrze, że chociaż ich nie zajadam...
Wstawiam piosenkę, która wiem że dla większości może być przesłodzona i wgl, ale mi poprawia humor.
Trzymajcie się zdrowo i do jutra :***



3 komentarze:

  1. Ładny bilans :) O niee, najgorzej matmę robić samemu. Trzymam kciuki, że ci się uda to bez problemu ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bilans. U nas lekcje online zaczęły się już 12.03, także zdążyłam przywyknąć. Tobie na pewno też się uda.
    Trzymaj się ciepło kruszynko.
    ~Mirabelle
    https://okruszkiwposcieli.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj strasznie późno zaczęłaś te zajęcia, ale spokojnie teraz tyle czasu wolnego, że z pewnością wszystko nadrobisz w swoim tempie :) Mam nadzieję, że już następnym razem wszystko się uda :)

    OdpowiedzUsuń