środa, 25 marca 2020

✽❋9❋✽

Cheat day, czy po prostu zbyt duży głód?
Szczerze, nie mam pojęcia😂
Ale nie ma tragedii. 1800 kalorii to nie jest coś czym warto by się było zamartwiać. Tym bardziej, że po dzisiejszych ćwiczeniach zobaczyłam zarys mięśni na brzuszku :3
Zastanawiam się czy po tych 14 dniach wyzwania wstawić tu jakieś zdjęcia mojej sylwetki i zmian, ale muszę to jeszcze przemyśleć, bo jednak jest trochę ten strach przed pokazywaniem się w internecie.
Dzisiejsza aktywność:
-5 tys kroków
-38 min ćwiczeń

Moja szkoła jako jedna z niewielu jeszcze nie robi żadnych lekcji przez kamerkę:/
Może to i dobrze?
Jutro dzień przerwy od ćwiczeń, lecz oczywiście nie od aktywności. Postaram się wyjść na rolki lub dłuższy spacer do lasu. A no i jeszcze chciałam jutro porobić zdjęcia tego co jem i je tu wstawić, by lepiej kontrolować porcje (skoro to napisałam, to jestem już do tego zmuszona!).
To tyle na dzisiaj. Trzymajcie się zdrowo i do jutra :***




5 komentarzy:

  1. Uwielbiam patrzyć na thinspo azjatek <3 Jestem za tym, byś wrzuciła zdjęcia sylwetki, bo jestem pewna, że zmotywowałabyś tym innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiał będziecie musieli nadrobić, więc nie wiem czy to takie dobre nie mieć teraz lekcji. Jeśli robisz intensywne ćwiczenia to prawdopodobnie może tak być, że organizm prosi o więcej energii, ale bilans i tak nie jest zły <3
    Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję początków mięśni na brzuchu ^^ Piękne thinspo *.* Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem (data) ale Azjatki mają idealne figury , zdjęcia ich sylwetek są bardzo dopingujące <3 uwielbiam Twoje thinspo , trzymaj się :**

    OdpowiedzUsuń